ZAKUPY | Odzież kolarza

ZAKUPY

Jesteś tutaj

Dlaczego my

Odziezkolarza.pl tworzą wyselekcjonowane,  stacjonarne sklepy rowerowe, które specjalizują się w sprzedaży produktów renomowanych marek.  Wszystkie produkty pochodzą od oficjalnego dystrybutora firmy Velo, która zarządza platformą odziezkolarza.pl
Twoje zamówienie zostanie obsłużone przez jeden z profesjonalnych sklepów rowerowych.

Rodzaje i koszty dostawy

Zamówione poprzez naszą stronę produkty dostarczone zostaną spedycją DHL lub DPD, w zależności od obsługującego zamówienie sklepu. Kosz dostawy pojedynczej przesyłki to 20zł brutto. 

W przypadku gdy skompletowanie Twojego zamówienia będzie wymagało dostawy z kilku magazynów to przesyłki zostaną wysłane z magazynów zewnętrznych. Magazyny zewnętrzne znajdują się w sklepach współpracujących z naszą platformą. System przeanalizuje zawartość Twojego koszyka, tak aby ograniczyć do minimum liczbę przesyłek wymaganych do realizacji Twojego zamówienia.

Ostateczny koszt dostawy przedstawiony zostanie w trakcie składania Twojego zamówienia. Każdorazowo w momencie nadania przesyłki firma kurierska informuje numerze przewozowym. Przesyłki kurierskie dostarczane są w ciągu 1-2 dni od momentu wydania paczki z magazynu.

Odbiór osobisty

Istnieje możliwość odbioru osobistego produktów prezentowanych na naszej platformie produktów. Wymaga to jednak bezpośredniego kontaktu ze sklepami współpracującymi z naszą platformą. Dane kontaktowe sklepów znajdziesz na stronie O Nas.


Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby produkty, które nasi Klienci zamawiają były wolne od jakichkolwiek uszkodzeń. Jednak w przypadku stwierdzenia wady towaru możesz złożyć reklamację. Termin na poinformowanie sprzedawcy o wadzie to 2 (dwa) lata od daty doręczenia towaru i 1 rok od daty stwierdzenia wady towaru. Klient może żądać naprawy towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny towaru albo może odstąpić od umowy sprzedaży z zachowaniem zasad dotyczących istotności wady.

Reklamacje można złożyć w formie elektronicznej na adres sklepu, w którym złożono zamówienie, przesyłką kurierską na koszt sklepu lub osobiście w sklepie. Przesyłkę należy przesłać poprzez spedytora na adres sklepu. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu z opisem reklamacji.

Sklep rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi sprzedawca.

W celu usprawnienia rozpatrywania procesu reklamacji pakowanie i wysyłka przesyłek w magazynu centralnego jest w sposób ciągły monitorowana i nagrywana przez kamery wysokiej rozdzielczości, co pozwala na pełne sprawdzenie zasadności złożonych reklamacji.

Lista Sklepów stacjonarnych Odzież kolarza:

Zachęcamy do kontaktu przez nasz formularz kontaktowy:  odziezkolarza.pl/kontakt (wbierz opcję w pierwszym pytaniu)

  1. Ducato | ul. Hallera 180/1 | 53-203 Wrocław | 71-714-20-550 | rey@polex.info
  2. Sklep Rowerowy Cyklo 2 S.C.  | ul.. Tarnogórska 4, 44-100 Gliwice |sklep@cyklo2.pl | Nip : 631-22-14-056
  3. Azymut sp. z o.o. |ul. 3-go Maja 30/7 | 37-700 Przemyśl | azymutprzemysl@gmail.com | NIP 7952527617 | tel. +48 166777088
  4. WS Wojciech Siejak | ul.Garbary 95/14 | 61-757 Poznań | ws_dsr@o2.pl | NIP: 7773041743
  5. Firma Handlowo - Usługowa "Cyklo" | Ul. Wilsona 18 42-202 | Częstochowa  | 34/368 36 01 Cykloczewa@Interia.Pl |NIP: 573-239-56-44
  6. FIRMA "ADVENTURE" Adam Wolniak | ul Karola Miarki 1 | 42-600 Tarnowskie Góry | adventure1@vp.pl | NIP: 6451000347
  7. FIRMA "ADVENTURE" Adam Wolniak | ul. Jainty 14 | 41-902 Bytom | adventurebytom@vp.pl | NIP: 6451000347
  8. A&M System S.C. A. Bronisz I M. Osiak | ul. Warszawska 35 | 05-520 Konstancin – Jeziorna biuro@ambike.pl | NIP:1231098620
  9. Spółka Jawna CYKLO Marek Wierzchoń i Wspólnicy | ul Wigilijna 6/U6 | 20-502 Lublin | cyklolublin@onet.pl | NIP: 7122728686
  10. Alpe Bike | ul Stoczniowców 70 | 43-100 Tychy | stoczniowcow@alpebike.pl | NIP: 6460014449
  11. Alpe Bike | Piłsudskiego 76 | 43-100 Tychy | pilsudskiego@alpebike.pl | NIP: 6460014449
  12. Mbike | ul. Łobzowska 40 | 31-140 Kraków| info@mbike.pl | NIP: 6762339496
  13. Mbike | ul. Francuska 49 a | 40-028 Katowice | info@mbike.pl | NIP: 6762339496
  14. Turowski | ul. Wierzyńskiego 5 | 70-785 Szczecin | rowery-turowski@wp.pl | NIP: 8520007538
  15. 2 Kółka Tomasz Górzyński | al. Krakowska 221 | 02-180 Warszawa | 2kolka@2kolka.com.pl | NIP: 5251030254
  16. e-rower.pl Bartłomiej Buchta | ul Żywiecka 83 | 43-300 Bielsko- Biała | biuro@e-rower.pl | NIP: 5472098693
  17. Bike-Centrum | ul. Muzealna 2 | 59-220 Legnica | bike.centrum@op.pl | NIP: 6121642829
  18. CYKLO2  Rowery-Serwis  S.C. | ul. Na Piasku 1/2 | 44-100 Gliwice | rnssc@op.pl | NIP: 631-01-20-658
  19. Przygoda Sp. Z O.O. | Ul. Henryka Brodatego 31 | Dobrzecka5@Gmail.Com | 62-800 Kalisz | NIP: 6182149721
  20. Pilatus | Ul. Józefa Poniatowskiego 45 | 37-500 Jarosław | Skrzypek79@Interia.pl | NIP: 6871661423
  21. Velo | ul. Pszczyńska 305  44-100 Gliwice |  sklep@odziezkolarza.pl telefon: 32 330-67-25

W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sklep. Z zastrzeżeniem odpowiednich postanowień Ustawy o prawach konsumenta, w przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Sklepu, zwrot ten następuje nie później niż w terminie 14 dni.
Z zastrzeżeniem punktu poniższego koszty wymiany lub naprawy ponosi Sklep za wyjątkiem kiedy Sklep odmawia demontażu i ponownego zamontowania rzeczy (art. 561 1 § 2 kodeksu cywilnego) oraz w przypadku sprzedaży konsumenckiej, gdy na konsumencie spoczywa obowiązek partycypacji w kosztach demontażu i ponownego zamontowania, jeżeli przewyższają one cenę rzeczy sprzedanej (art. 561 1 § 3 kodeksu cywilnego). Pozostałe warunki i zasady odpowiedzialności Sklepu znajdują się w kodeksie cywilnym.

Zwroty

Zachęcamy do kontaktu przez nasz formularz kontaktowy:  odziezkolarza.pl/kontakt (wbierz opcję w pierwszym pytaniu)

Nasi Klienci mogą w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów dodatkowych tj. większych niż koszt dostarczenia rzeczy inny niż nasza standardowa usługa dostawy. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia od objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku dostarczania wielu rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.

Klient może odstąpić od umowy, składając Sklepowi oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, który znajdziesz tutaj.

Zwracany towar należy odesłać na adres sklepu, który obsługiwał zamówienie. Adres tego sklepu podany będzie w wiadomości potwierdzającej przyjęcie zamówienia.

W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy Klient ma obowiązek zwrócić rzecz Sklepowi lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient odstąpił od umowy. Rekomendujemy przesłanie przesyłki spedycją DHL. Do zachowania tego terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Jeżeli Klient wybiera sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest  zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Sklep, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Sklep dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sklep wstrzyma się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Czas realizacji zamówienia

Naszym priorytetem jest ekspresowa realizacja Twojego zamówienia. Dlatego na naszej stronie do koszyka można dodawać jedynie produkty, które aktualnie dostępne są na magazynie centralnym lub jednym z magazynów zewnętrznych. Na stronie każdego produktu, w zakładce dostępność podajemy informację o zapasie danego produktu. Przesyłki kurierskie dostarczane są  w ciągu 1-2 dni od momentu wydania paczki z magazynu.

Bezpieczeństwo zakupów

Bezpieczeństwo Twoich zakupów jest dla nas najwyższym priorytetem. Dbamy o nie na każdym etapie Twojego zamówienia jak i podczas obsługi posprzedażowej.

Składa się na to bezpieczeństwo dostaw:

  • 100% gwarancji dostawy - wszystkie nasze wysyłki są ubezpieczone do ich wartości.
  • Sprzedawane przez nas produkty są nowe i pochodzą z oficjalnej polskiej dystrybucji.
  • W ciągu 14 dni od odebrania masz możliwość zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny.

Bezpieczeństwo transakcji:

  • Korzystamy z certyfikatu SSL, który szyfruje dane połączenia między naszą stroną a komputerem klienta.
  • Certyfikat SSL potwierdza właściciela witryny.
  • Korzystamy z renomowanego centrum rozliczeń płatności Przelewy24 regulując należność wynikającą z zamówienia złożonego w naszym serwisie możesz skorzystać z wielu dostępnych kanałów płatniczych.

Bezpieczeństwo Twoich danych:

  • Zapoznaj się z Polityką prywatności oraz zasadami ochrony danych osobowych, które prezentujemy tutaj.
  • Dane osobowe podane w formularzu zamówienia będą udostępnione sklepowi, z którym zawiera umowę sprzedaży, w celu wykonania usługi sprzedaży. Nazwy i adresy Sklepów, którym dane mogą zostać udostępnione zgodnie ze wskazaniem platformy, dostępne są na tutaj.

 

Metody płatności

Opłatę za złożone zamówienie można uiścić za pośrednictwem systemu Przelewy24 za pomocą między innymi:

przelewy24_logo.png

Przelewy24

channel_248_pl.png

Karty płatnicze

channel_1_pl.png

mbanktransfer

channel_2_pl.png

channel_4_pl.png

Płatności odroczone & Raty on-line

Za pośrednictwem operatora Przelewy24 umożliwiamy Państwu skorzystanie z PayPo jako metody płatności za Państwa zamówienie. Przy spłacie transakcji w ciągu 30 dni od zawarcia umowy, nie ponosi się żadnych kosztów. Po tym okresie jest możliwość rozłożenia płatności na raty. Więcej o tej metodzie płatności oraz szczegółowe warunki dostępne są na stronie Paypo.pl/regulamin

Aby skorzystać z PayPo, wybierz ikonkę  w sekcji Płatności odroczone w ostatnim kroku realizacji zamówienia.

© 2024 Velo sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Produkty w rzeczywistości mogą różnić się od tych przedstawionych na zdjęciach. Specyfikacja przedstawianych towarów może ulec zmianie w zależności od modyfikacji wprowadzonych przez producenta. Informacje zawarte na niniejszej stronie internetowej nie stanowią oferty i nie będą interpretowane jako oferta w rozumieniu prawa cywilnego. Wszelkie materiały tekstowe, zdjęciowe, graficzne, filmowe oraz ich układ w serwisie internetowym Velo stanowią prawnie chronioną własność intelektualną. Ich kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja oraz publikacja dla celów komercyjnych bez pisemnej zgody Velo sp. z o.o. są zabronione.